Pagine

February 17, 2013

Thrret Prizreni mori Shkodër

Thrret Prizreni mori Shkodër

Thrret Prizreni mori Shkodër


Thrret prizreni mori Shkoder
hajde te rrim se te kam moter
merre Durrsin e Tiranen
se na kshtu e gzojna nanen
un thrras Pej edhe Gjakov
Drenic Llap edhe Rugove
vjen Decani e Mitrovica
Kacaniku e Kamenica
vjen Gjilani e vjen Prishtina
Ferizaj edhe Klina
hej kshtu n'kala s'bashku te rrina.


Hej kur te vini mos harroni
edhe Krujen ktu ta ftoni
coni lajm ne Gjirokaster
Tepelen e Mallakaster
Mat, Mirdit, Kuksin me thirr
thirre Korcen o me rrethin
thrras Tetoven, Gostivarin
thrras Uliqinin e Tivarin
Bujanovcin vjen Presheva
Suha reka, Malisheva
hej tan Gollaku e Podujaeva.

Hej, i kam thirr Plav edhe Guci
Hot e Grud edhe Malsi
kam thirr Dibren, Ohrin, Strugen
merre Matin edhe Puken
vjen Cameria e vjen Janina
lumes na s'bashku do rrina
Manastiri oh ka cue fjal
gjithsesi une kam me ardhe
gjithsesi une kam me ardhe
oh se per korc malli m'ka marre
por nji bes m'kan than e ki
her do kur te ju do t'vijm

Hej, kur te vini dore per dore
mos harroni te shkoni n'Vlor
conja Vlores nji porosi
nji flamur le ta merr ne gji
te gjith vllazen edhe motra
eni keshtu po ju thrret votra
nji kuror bashk ta qendisim
nji flamur s'bashku ta ngrisim
le t'nidegjoj bota mbare
kshtu rrin bashk o gjith populli shqiptare o hej.